Upravljanje identitet in dostopov (IAM)

“Dodelimo dostop pravim ljudem ob pravem času, brez fizičnih zahtevkov ter ročnega dela administratorjev.”
Rešitev za upravljanje identitet in dostopov (IAM) omogoča podjetju centralen vpogled in nadzor nad pravicami zaposlenih in zunanjih sodelavcev pri dostopu do poslovnih podatkov, aplikacij in sistemov. 

Rešitev omogoča avtomatizacijo dodeljevanja in ukinjanja dostopov do posameznih aplikacij v poslovnem okolju glede na zahteve podjetja, bodisi glede na vnaprej določena pravila ali dogodke iz kadrovskega sistema.

Z IAM sistemom zagotavljamo ažurno in kvalitetno upravljanje dostopov do kritičnih poslovnih podatkov glede na pooblastilo delovnega mesta, organizacijsko strukturo ali odobritve neposrednih vodij oz. lastnikov poslovnih procesov in podatkov za vse zaposlene v podjetju. Ne pozabimo tudi na ukinitev dostopa, ko ta ni več potreben!
Izpolnjevanje zahtev glede skladnosti in revizije
Avtomatizacija upravljanja uporabniških računov za kateri koli sistem ali aplikacijo na ravni podjetja
Integracija politik za vse standardne in privilegirane uporabnike
Zagotavljanje podrobnih poročil revizorjem v realnem času
Poenotenje različnih pravilnikov za zmanjšanje tveganja

Prednosti implementacije orodja za upravljanje identitet in dostopov (IAM)

Poslovni učinki:

Z vpeljavo sistema za upravljanje identitet in dostopov organizacije pridobijo številne koristi:
  • Višja produktivnost - predvsem na račun hitrejšega dodeljevanja ustreznih pooblastil;
  • Pregled nad uporabniškimi identitetami in pooblastili za dostop do poslovnih podatkov - v vsakem trenutku, dostopno s pritiskom na gumb;
  • Definirana, izboljšana in sledljiva komunikacija med oddelki in vpletenimi deležniki v povezavi z upravljanjem dostopov do podatkov (npr. kadrovski oddelek in oddelek IT);
  • Poslovni uporabniki prevzamejo svojo vlogo in odgovornost za dostop do podatkov;
  • Višja stopna avtomatizacije upravljanja uporabniških pravic – dodeljevanje in odvzemanje pooblastil glede na vnaprej določene procese, pogoje in ostale lastnosti, ki so dodeljene identitetam (npr. novo zaposleni, odhodi z delovnega mesta, začasne odsotnosti);
  • Izboljšana kibernetska varnost (zmanjšanje IT varnostnih tveganj, kot so npr. nepooblaščen dostop do podatkov in odtekanje občutljivih poslovnih informacij iz podjetja).

Tehnološki učinki:

Z vpeljavo sistema za upravljanje identitet in dostopov organizacije pridobijo številne koristi na tehničnih področjih:
  • Avtomatizacija ustvarjanja in ukinjanja uporabniških računov v sistemih kot so npr. aktivni imenik (Active Directory), poštni sistem (Exchange ali Office 365) in poslovni informacijski sistem (SAP ali drugi ERP sistemi);
  • Enotna točka za upravljanje pooblastil: Centralizirana zbirka vseh identitet in pripadajočih uporabniških računov v aplikacijah;
  • Digitalizacija podajanja zahtevkov s strani zaposlenih za dodatne dostope;
  • Nadzor nad skrbniškimi in uporabniškimi pooblastili;
  • Zagotavljanje revizijske sledi pri dodeljevanju dostopov;
  • Izdelava raznovrstnih periodičnih ali ad-hoc poročil, ki so namenjena zagotavljanju interne skladnosti ali zagotavljanju dokazil revizorjem;
  • Visoka stopnja povezljivosti in prilagodljivosti za potrebe poslovnih zahtev stranke;
  • Pregled delovanja in skladnosti z notranjimi ter zunanjimi predpisi in
  • Poznavanje sistema ter postopkov s strani skrbnikov in uporabnikov.

Zakaj One Identity Manager?

Orodje One Identity Manager proizvajalca One Identity je vodilen produkt na področju upravljanja z identitetami in dostopi. Skupaj z modulom Data Governance zagotavlja celovit 360° pogled nad pravicami ter dostopi zaposlenih. Produkt ponuja veliko mero prilagodljivosti ter s svojim bogatim naborom že obstoječih procesov, poročil ter vtičnikov za zunanje sisteme olajša vpeljavo v vaše podjetje.

Certificiran sap vtičnik

Zagotovite integracijo programske opreme SAP s certificiranim vtičnikom s podrobnimi zmogljivostmi za razširitev obstoječih varnostnih modelov SAP – in celo njihovo izboljšanje.

ZMANJŠEVALEC TVEGANJA

Sprejemanje boljših varnostnih odločitev z združevanjem varnostnih informacij in pravilnikov iz večih virov za zmanjšanje izpostavljenosti in odpravo informacijskih silosov.

periodično ponovno preverjanje

Kreiranje urnika ali potrjevanja na zahtevo in prikaz stanja skupine ali seznama prejemnikov v jasnem, strnjenem pogledu nadzorne plošče ter priprava podrobnih poročil za odkrivanje neskladij.

CELOSTNO UPRAVLJANJE

Zagotavljanje podrobnih poročil o upravljanju revizorjem v realnem času, ki vključujejo informacije o tem, kateri viri so na voljo v vašem okolju, kdo ima dostop do njih, kdaj in zakaj je bil ta dostop odobren in ukinjen.

OMOGOČANJE UPORABE NA PRAVI NAČIN

Odpravljanje napak pri ročnem dodeljevanju z avtomatizacijo omogočanja uporabe za vsak sistem, platformo ali aplikacijo lokalno ali v oblaku. Razširitev omogočanja uporabe za aplikacije na ravni podjetja, kot so Active Directory, Exchange Online, Sharepoint in Oracle E-Business Suite.

UPRAVLJANJE priviligiranih dostopov

Doseganje enotnega pristopa k upravljanju za vse zaposlene, ne glede na njihovo vlogo in raven dostopa. Uporabniki lahko zahtevajo, omogočijo in potrdijo priviligiran in splošni uporabniški dostop.

SAMOPOSTREŽNI PORTAL ZA DOSTOP

Prihranek pri času in zmanjšanje napora pri uporabi informacijske tehnologije s prilagodljivim spletnim portalom »nakupovalni voziček«. Omogočanje uporabnikom, da zahtevajo dostop do omrežnih virov, fizičnih sredstev, skupin in seznamov prejemnikov, ter nadzor pravic in dovoljenj za dostop za celoten življenjski cikel identitete ob uporabi vnaprej določenih postopkov odobritve in potekov dela.

DOSTOP NA PRAVI NAČIN

Povečanje varnosti tako, da zaposlenim, izvajalcem, partnerjem, strankam, študentom, zagotovite samo dostop, ki ga nujno potrebujejo – nič več in nič manj.

Storitve podjetja Brihteja

Vpeljava sistema v podjetje:

Z izkušeno ekipo arhitektov, svetovalcev ter projektnih vodij poskrbimo za uspešen projekt vpeljave produkta v vaše okolje, od same priprave na projekt, analize zahtev do končne implementacije.

strokovno Svetovanje:

Brihteja vam nudi nabor izkušenih svetovalcev, ki jih lahko uporabite pri različnih delih vašega projekta. Naši strokovnjaki v sodelovanju s proizvajalcem nastopajo kot One Identity professional service na projektih širom sveta.

Razvoj vtičnikov za ciljne sisteme:

Bogato poznavanje IT sistemov nam omogoča razvoj vtičnikov za različne ciljne sisteme (aplikacije). Vtičniki so razviti po principu najboljših praks proizvajalca ter olajšajo upravljanje aplikacije s pomočjo sistema za upravljanje z identitetami in dostopi.

Vzdrževanje sistema:

Brihteja vam nudi celostno vzdrževanje sistema za upravljanje identitet ter dostopov v obliki vnaprej dogovorjenega obsega vzdrževanja ali pa kot polno upravljano storitev (Full-Managed services), kjer preprosto pozabite na tehnični del ter se posvetite poslu.

Zakaj Brihteja?

Brihteja na področju implementacije orodij za upravljanje identitet ter dostopov (IAM) zagotavlja ekipo, ki s svojim znanjem, pridobljenim na mednarodnih projektih, ne samo implementira ampak tudi svetuje ter podaja primere dobrih praks pri vseh korakih implementacije. Svoje znanje izpopolnjujemo tako na lastnih projektih kot tudi na projektih pod okriljem One Identity Professional Services, kjer nas je podjetje One Identity prepoznalo kot zanesljivega partnerja na svojih največjih projektih po celotnem svetu.

KONTAKT

NASLOV: Mariborska cesta 7, 3000 Celje
TELEFON: +386 3 828 0 310
FAX: +386 3 828 0 311

O NAS

BRIHTEJA, inovativne IT rešitve, d.o.o.
Ident. št. za DDV: SI 26561263
Transakcijski račun: SI56 0242 6026 2989 747 – NLB d.d.
Osnovni kapital: 75.000,00 EUR
Matična številka: 3913589000

SLEDITE NAM

Ne zamudite naših dogodkov, prijavite se in bodite obveščeni
Logotip Družini prijazno podjetjeISO 27001
Scroll Up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram