Zaposlitev

Smo inovativno, storitveno usmerjeno in hitrorastoče podjetje, ki ceni in vzpodbuja vsako »Brihtno idejo«. Naša delovna zapoved je zadovoljstvo naših odjemalcev in intenzivna skrb za zaposlene. S svojimi strankami, partnerji in zaposlenimi ustvarjamo pozitivno skupnost, katere razvoj in obstoj spodbujamo preko rednih izobraževalnih in marketinških aktivnosti.

V našem podjetju se prepletata oba svetova; svet izkušenj in svet mladosti. Želimo postati najboljši delodajalec na širšem Celjskem področju za inovativen in brihten kader. Tesno sodelujemo z izobraževalnimi institucijami, predvsem univerzami po Sloveniji, delamo na Evropskih projektih in na velikih izvedbenih projektih po Evropi.
Kreativno delovno okolje zaposlenim omogoča:
  • Sproščeno komunikacijo ob jutranji kavi, dinamično in timsko delo;
  • Možnost osebnega in kariernega razvoja;
  • Delo na atraktivnih projektih v tujini;
  • Stik z najnovejšo tehnologijo, predvsem tisto v Oblakih;
  • Sodelovanje z vrhunskimi strokovnjaki;
  • Stimulativno plačilo in nagrajevanje uspehov.
V svoje vrste vabimo brihtne posameznike, ki so proaktivni in zanesljivi ter imajo željo
po osebnem napredku in nadgrajevanju svojih strokovnih kompetenc. Pridružite se ekipi, ki svojega dela ne
omejuje le na slovensko tržišče, temveč svoje storitve nudi na mnogih projektih v tujini.

Trenutno ni odprtih delovnih mest, vendar vedno iščemo brihtne posameznike, ki bodo s svojim strokovnim znanjem pripomogli k uspehu celotne ekipe.

Če mislite, da bi bili primeren član našega kolektiva ne oklevajte ter pošljite prijavo na kariera@brihteja.si, veseli bomo vašega sporočila.

1. Svetovalka / svetovalec za področje upravljanja uporabniških identitet (IDM)a

Področja dela
  • Svetovanje, načrtovanje, implementacija in vzdrževanje programskih rešitev za upravljanje uporabniških identitet;
  • Svetovanje in sodelovanje pri pred-prodajnih in prodajnih aktivnostih;
  • Razvoj storitev na področju upravljanja uporabniških identitet.
Zahtevana znanja
  • Razumevanje arhitekture kompleksnih informacijskih sistemov, aplikacij in možnosti njihove integracije;
  • Poznavanje poslovnih procesov v podjetju;
  • Analitično razmišljanje;
  • Razumevanje delovanja relacijskih podatkovnih baz (MS SQL Server);
  • Poznavanje programskih jezikov (.NET);
  • Poznavanje Microsoft sistemov (npr. Active Directory, Exchange, SharePoint);
  • Znanje uporabe MS Office orodij.
Splošno
  • Organizacijske in komunikacijske sposobnosti;
  • Pripravljenost na delo v pisarni, terenu ali pri naročniku;
  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika;
  • Vozniški izpit B kategorije.

2. Sistemsko inženirko / inženirja za področje omrežje in varnosti (NETSEC)

Področja dela
  • Načrtovanje, implementacija in vzdrževanje mrežnih rešitev;
  • Svetovanje pri prodajnih aktivnostih;
  • Razvoj storitev na področju mrežnih in varnostnih rešitev.
Zahtevana znanja
  • Poznavanje mrežnih protokolov (routing, switching, VLAN, QoS, OSPF, BGP);
  • Poznavanje mrežnih tehnologij (Cisco, Juniper …);
  • Poznavanje brezžičnih tehnologij in standardov;
  • Poznavanje varnostnih rešitev (Firewall, IPS, IDS …);
  • Poznavanje Microsoft sistemov;
  • Znanje uporabe MS Office orodij.
Splošno
  • Pripravljenost na delo v pisarni, terenu ali pri naročniku;
  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika;
  • Vozniški izpit B kategorije.

3. Prodajno svetovalko / svetovalca za področje prodaje kompleksnih IT infrastrukturnih rešitev

Področja dela
  • Načrtovanje prodajnih aktivnosti, analiza in pridobivanje novih naročnikov;
  • Izvajanje predstavitev storitev in produktov pri potencialnih in obstoječih naročnikih, pripravljanje ponudb in pogodb v sodelovanju s tehnično in prodajno ekipo podjetja;
  • Sposobnost razumevanja prodaje na področju IT rešitev, IT Svetovanja, načrtovanja, implementacije in vzdrževanja.
Zahtevana znanja
  • 3-5 let delovnih izkušenj pri prodaji na IT področju, opcijsko tudi prodajni začetnik;
  • Poznavanje delovanja računalniških in poslovnih informacijskih sistemov;
  • Motiviranost za delo na področju prodaje informacijskih rešitev;
  • Poznavanje IT področja infrastrukturnih in poslovnih rešitev, oblaka;
  • Aktivno poslušanje sogovornika, predstavitvene sposobnosti, analitično razmišljanje;
  • Sposobnosti prepričevanja v komunikaciji, sposobnosti pogajanja;
  • Samostojnost, samoiniciativnost in dinamičnost;
  • Poznavanje Microsoft sistemov (npr. Active Directory, Exchange, SharePoint);
  • Znanje uporabe MS Office orodij.
Splošno
  • Organizacijske in komunikacijske sposobnosti;
  • Pripravljenost na delo v pisarni, terenu ali pri naročniku;
  • Aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika;
  • Vozniški izpit B kategorije.
POŠLJI PRIJAVO

KONTAKT

NASLOV: Mariborska cesta 7, 3000 Celje
TELEFON: +386 3 828 0 310
FAX: +386 3 828 0 311
hello world!

O NAS

BRIHTEJA, inovativne IT rešitve, d.o.o.
Ident. št. za DDV: SI 26561263
Transakcijski račun: SI56 0242 6026 2989 747 – NLB d.d.
Osnovni kapital: 75.000,00 EUR
Matična številka: 3913589000

SLEDITE NAM

Ne zamudite naših dogodkov, prijavite se in bodite obveščeni
Scroll Up linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram